Bevásárlókosár

VirtueMart
A bevásárlókosara jelenleg üres.

Általános Vásárlási Feltételek

Általános Vásárlási Feltételek

Általános tudnivalók

Termékinformáció

Általános rendelési információk

A rendelés menete

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések módosítása, visszamondása

Árak

Rendelkezésre állás

Szállítási és fizetési lehetőségek

Garanciális feltételek, szavatosság

Elállás joga, feltételei, módja, következményei

Adatkezelés

Korlátozott felelősség



Általános tudnivalók


Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Vásárlási Feltételeinket (ÁVF), és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az alább részletezett Általános Vásárlási Feltételek Bögös Gyula egyéni vállalkozó (székhelye: 3300 Eger, Tévesztő köz 8.; nyilvántartási szám: 3156394; kiállító okmányiroda: Eger Megyei Jogú Városi Polgármesteri Hivatal Okmány és Igazgatási Iroda; adószám: 47809103-1-30; elérhetőségek: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , 0036 30 355 0080; a továbbiakban: Szolgáltató) és a www.bumerangshop.hu honlap (a továbbiakban: bumerangshop.hu) használói (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együtt: Felek).

A Szolgáltatónak jogában áll az ÁVF-et módosítani, így kérjük, azt minden egyes vásárlás előtt olvassa el. A módosítások a honlapon való közzététel pillanatától érvényesek, így minden leadott rendelésre a leadás pillanatában érvényben lévő Általános Vásárlási Feltételek vonatkoznak. Megerősített rendelés esetén az Ügyfél az alábbi feltételeket feltétel nélkül elfogadja és betartja.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Termékinformáció


A megjelenített termékek kizárólag online formában, házhoz szállítással rendelhetők meg. Webáruházunkban Bumeráng logóval ellátott ruházati termékek ill. ajándéktárgyak vásárolhatók meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Férfiaknak: ruházati termékek férfiak részére.
  • Nőknek: ruházati termékek nők részére.
  • Gyerekeknek/Babáknak: ruházati termékek gyerekeknek ill. babáknak.
  • Ajándéktárgyak: különböző használati tárgyak

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Általános rendelési információk


Az Ügyfél a bumerangshop.hu webáruház termékeit regisztráció nélkül böngészheti, ugyanígy rendelhet is. A holnapon regisztráció nem lehetséges.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


A rendelés menete


A termékek kiválasztása

Az Ügyfél a termékkategória kiválasztása után megtekintheti az elérhető termékek listáját. Minden terméknél feltüntetésre kerül a termék neve, egy termékkép, a termék ára, egy rövid leírás, valamint a „Részletek” gomb. A „Részletek” gombra, a termék nevére vagy a termékképre kattintva megtekinthetők a további kapcsolódó információk, mint az anyagösszetétel, a termék méretei, rendelhető színek és méretek, mosási tudnivalók. Az Ügyfél a termékképet kattintással kinagyíthatja.

A feltüntetett ár bruttó ár, azaz az áfá-t tartalmazza. Akciós termék esetén feltüntetésre kerül az eredeti és az akciós ár is, valamint a kedvezmény mértéke %-os értékben kifejezve.  A termék vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Az Ügyfél a kívánt méretet a „Méret”, a kívánt színt pedig a „Szín” legördülő menüből választhatja ki, minden férfi ill. női ruházati termék mellett látható egy a méretválasztást segítő ábra, kivéve az univerzális méretű termékeket. Az Ügyfél a megvásárolni kívánt termék mennyiségét a „Mennyiség” választó ablakban a le ill. fel gombok segítségével adhatja meg.


A kosár működése

Ha az Ügyfél meg kívánja vásárolni a kiválasztott terméket, azt a „Kosárba rakom” gombra történő kattintással teheti meg. Az Ügyfél ezután a megjelenő „Folytatás” gombra kattintva folytathatja a vásárlást, és további termékeket helyezhet a Kosárba, vagy a „Kosár” gombra kattintva megtekintheti a Kosár tartalmát.

Az Ügyfél a Kosár állapotát folyamatosan nyomon követheti a bal oldali menüsoron található „Bevásárlókosár” dobozban, ahol a kiválasztott termék(ek) neve, mennyisége, mérete, bruttó ára, valamint a rendelés kiszállítási díjat nem tartalmazó bruttó végösszege is feltüntetésre kerül. Az „Ugrás a bevásárlókosárhoz” gombra kattintva szintén megtekinthető a Kosár teljes tartalma, ahol minden Kosárba tett termék külön sorban jelenik meg, a terméknév, a méret, a cikkszám, az ár, a mennyiség, valamint a részösszeg feltüntetésével.

A termékmennyiség módosításához az Ügyfélnek be kell írnia a kívánt számot a „Mennyiség” mezőbe, majd a „Frissítés” gombra kattintva az újonnan megadott mennyiség jelenik meg. A termék törléséhez az Ügyfélnek a „Törlés” ikonra kell kattintania, ez a művelet kiveszi a Kosárból az adott terméket.

Az Ügyfél az „Összesen” sorban megtekintheti a rendelés összes bruttó árát, amely nem tartalmazza a szállítási költséget, az „Áfa összege” sorban pedig az Áfa összege látható.


A rendelés véglegesítése

A „Pénztár” gombra kattintva az Ügyfél továbbléphet a megrendelés véglegesítéséhez.

A rendelés véglegesítéséhez a következő adatok megadása szükséges:

Vevő adatai:

  • E-mail*: az Ügyfél email-címe, fontos, hogy létező email-cím legyen;

Számlázási cím:

  • Cég: amennyiben az Ügyfél a munkahelyére kéri a kiszállítást, ajánlott megadni a munkáltató cég nevét;
  • Megszólítás: pl. Dr., Ifj.;
  • Vezetéknév*: az Ügyfél vezetékneve;
  • Utónév*: az Ügyfél utóneve;
  • Második név: ha van, az Ügyfél második utóneve;
  • Utca, házszám*: a közterület neve, típusa (pl. út, utca, köz, stb.) és a házszám, ahová az Ügyfél a kiszállítást kéri – érdemes olyan szállítási címet megadni, ahol a küldeményt napközben át tudják venni;
  • Kiegészítő címadatok: bármilyen egyéb, a kiszállítás szempontjából lényeges adat;
  • Város*: a város neve, ahová az Ügyfél a kiszállítást kéri;
  • Irányítószám*: a cím irányítószáma, ahová az Ügyfél a kiszállítást kéri;
  • Ország*: az ország, ahová az Ügyfél a kiszállítást kéri;
  • Állam/Megye*: a megye, ahová az Ügyfél a kiszállítást kéri;
  • Telefon*: telefonszám, amelyen az Ügyfél elérhető;
  • Mobiltelefon: esetlegesen mobiltelefonszám, amelyen az Ügyfél elérhető;
  • Fax: esetlegesen fax-szám, amelyen az Ügyfél elérhető;

A *-gal jelölt adatok megadása kötelező, a további mezők kitöltése opcionális.

A megrendelés véglegesítéséhez az Ügyfélnek el kell fogadnia az ÁVF-et, amelyet az „Elfogadom az „Általános Vásárlási Feltételeket” szövegrész mellett található jelölőnégyzet kipipálásával tehet meg. Ezt követően a „Regisztráció küldése” gombra kattintva az Ügyfél véglegesítheti megrendelését.

Az Ügyfél számára egy fizetési és egy szállítási mód elérhető, ezekről bővebben a „Szállítási és fizetési lehetőségek” fejezetben olvashat.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


A megrendelések feldolgozása


A megrendelések feldolgozása munkanapokon … és … között történik. A megrendelések leadására ezen az időintervallumon kívül is van lehetőség, az ekkor beérkező rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A megrendelés feldolgozását követően az Ügyfélszolgálat emailes értesítőt küld a rendelés összegzéséről az Ügyfél által megadott email-címre. A Szolgáltató a megrendelést a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül teljesíti. Amennyiben a Szolgáltató a leadott megrendelést 5 munkanapon belül nem tudja teljesíteni, felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel a teljesítés várható időpontjáról való egyeztetés érdekében.

A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszavonására részben vagy teljes egészében. Ebben az esetben a Szolgáltató az Ügyfelet telefonon és/vagy emailben tájékoztatja.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


A megrendelések módosítása, visszamondása


Az Ügyfél az adott nap … óráig leadott megrendelését … óráig módosíthatja vagy visszamondhatja. A … óra után leadott és visszaigazolt rendelést a következő munkanapon … óráig módosíthatja vagy mondhatja le, ezt az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. email-címen, vagy munkaidőben a 0036 30 555 0080 telefonszámon teheti meg a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán. A tévesen kiküldött termék kiszállítása az Ügyfelet terheli.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Árak


A webáruházban felüntetett eladási árak Forintban értendőek és tartalmazzák az általános forgalmi adót, a szállítási költséget viszont nem. A szállítási költség a rendelés végén automatikusan hozzáadódik a rendelés ellenértékéhez.

A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja, minden rendeléskor a rendelés pillanatában a honlapon szereplő árak érvényesek.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Rendelkezésre állás


A megrendelt termékek a raktáron való rendelkezésre állásnak megfelelően kerülnek kiszállításra. Amennyiben a megrendelést követően kiderül, hogy a termék nincs raktáron, a Szolgáltató emailben és/vagy telefonon tájékoztatja az Ügyfelet, ezt követően a megrendelés módosítható vagy a küldemény ellenértékét a Szolgáltat visszatéríti. A Szolgáltató ebből adódó mindennemű kártérítést elutasít.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Szállítási és fizetési lehetőségek


A Szolgáltató egyféle szállítási és egyféle fizetési lehetőséget kínál:


Utánvét

Az ügyfél a küldemény átvételekor személyesen, a futárnak egyenlíti ki a számlán szereplő összeget, amely a szállítási díjat is magában foglalja.


Szállítás az MPL Futárszolgálattal

A megrendelt termékeket a Szolgáltató szállítmányozó cég, az MPL (Magyar Posta Logisztika) Futárszolgálat igénybevételével juttatja el az Ügyfélhez. A küldemény a számlát és a garancialevelet is tartalmazza.

Amennyiben a kézbesítés meghiúsul, a futár a következő munkanapon ismételten megkísérli a küldemény kézbesítését. A második sikertelen kézbesítést követően a futár értesítőt hagy, a  küldemény pedig a lakcím szerint illetékes postahivatalban 5 munkanapon belül átvehető.

Jelenleg csak Magyarország területén van lehetőség kiszállításra, ennek díja egységesen 1.250 Ft,-. Külföldi kiszállítás egyelőre nem választható.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Garanciális feltételek, szavatosság


A küldemény kiszállításakor az Ügyfél vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, majd az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a Szolgáltatónak hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módjában elfogadni. A termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a terméket a szerződött szállítmányozó cég visszaszállítja.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Elállás joga, feltételei, módja, következményei


Az Ügyfél a küldemény kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik.


A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet fontosabb rendelkezéseinek ismertetése

Az Ügyfél a vásárlástól a küldemény kézhezvételének napjától számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Ha eddig az időpontig nem kapta meg a Szolgáltató cégnevét, székhelyét, a Felek között létrejövő szerződés lényeges jellemzőit, a termékek Áfá-t is magában foglaló árát, a szállítási díjat, a fizetés és a szállítás feltételeit valamint az elállás jogának ismertetését tartalmazó írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 8 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a küldemény kézhezvételének napjától számított 3 hónap elteltéig gyakorolhatja az elállás jogát.

Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére a termék kézhezvételének napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított 8 munkanap elteltéig az Ügyfél akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

Az írásban történő elállás határidőn belül érvényesítettnek minősül, ha az Ügyfél írásbeli nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

A Szolgáltató köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket az Ügyfél viseli, kivéve, ha a kiküldött termék nem egyezik meg a megrendelt termékkel. Az Ügyfelet ezzel kapcsolatban egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállás jogát, ha a megrendelt termék az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

>>A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet teljes szövege<<


Az elállási jog gyakorlásának módja

Amennyiben az Ügyfél élni kíván az elállás jogával, azt megteheti a Szolgáltató Ügyfélszolgálatán, telefonon vagy írásban, a küldemény átvételének napjától számított 8 munkanapon belül. Amennyiben az ügyfél az elállási szándékát írásban, postai úton jelzi, a 8 napos határidőre vonatkozóan a postára adás időpontját kell tekintetbe venni. Ebben az esetben javasolt a postai küldeményt ajánlva feladni.

Az Ügyfélnek a terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a Szolgáltató címére. A termék visszajuttatásáról az Ügyfélnek kell gondoskodnia, ezt ajánlott postai küldeményként vagy futárszolgálat segítségével egyaránt megteheti. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése az Ügyfelet terheli.

A küldemény visszaérkezését követően a Szolgáltató annak teljes vételárát haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül az Ügyfél által megadott bankszámla számra visszatéríti. Külön egyeztetést követően postai úton történő visszatérítés is lehetséges.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Adatkezelés


A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

A megrendelt termékek kiszállítása érdekében a Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a futárszolgálat, illetve a futárszolgálat Megbízottja rendelkezésére:

  • Megrendelő neve;
  • Megrendelő telefonszáma;
  • Szállítási cím;
  • A megrendelés összege szállítási díjjal együtt.

A futárszolgálat, illetve Megbízottja ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeli.

>>Ugrás az oldal tetejére<<


Korlátozott felelősség


A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémákért semmilyen felelősség nem terheli. A hibásan megadott adatok módosítására az ügyfélszolgálati telefonszámon vagy e-mail címen van lehetőség.

A termékek honlapon feltüntetett paraméterei információ jellegűek, azok – nem számottevő mértékben – eltérhetnek a valóságtól. A Szolgáltató az ebből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal.

>>Ugrás az oldal tetejére<<